måndag 21 februari 2011

BB!

Jävlar! Big Brother har börjat. Jag hade nästan tänkt att börja försöka ta mig tillbaka till arbetet framöver. Det ligger nu såklart helt på is. Håller på att försöka få Big Brother-kanalen betald av försäkringsbolaget under någon form av rekreations/självbilds förstärkande upplevelse. För även om man tycker att livet är helt piss i rullstolen så kunde det vart värre. Man kunde man ha fötts helt utan någon talang och på så vis kvalat in i BB. Så jag borde ju vara med egentligen. Får ta det nästa år. OM. Huset har handikappanpassats tills dess. Noterade någon förrädisk liten trappa. Vill ju inte välta på fyllan liksom.
Nu skall jag äntligen ta mig till gymmet.

2 kommentarer:

Fetaost sa...

Annars kan vi ju ta till UniBrother. Sätta upp lite kameror på kontoret o köra live-tv. Tror att det kan bli minst lika underhållande...

Amelie sa...

Haha det hade varit nått! Jag och Roger ser fram emot att få se dig på BB nångång ;)