onsdag 9 februari 2011

Nystart...

Jag har nu äntligen landat i min nya trendiga lägenhet i Landala.
Efter lite begynnande problem med att kunna lokalisera någon av mina XBOX-kontroller, lyckades jag finta mig förbi de flyttlådor som hade ställt sig i vägen och fick tag på båda två, dock har jag inte hittat spelen ännu, men det är de små sakerna man får vara glad för. Iaf om man skall tro min kurator. Får väl lite på henne.



Nästa projekt som jag borde styra upp är att ta mig bort till gymmet. Till gymmet kan jag tänka mig att rulla, det är typ två finska spjutkast(som RB hade uttryckt sig). Att dessutom träna kräver lite mer engagemang. Jag har försökt bygga upp detta engagemang genom att titta på tv under helt olika tidpunkter, slösurfa på baskiska separatiströrelser i Kenya, äta kiwi samt sova lite extra, men inget händer(!), sjukt. Genotropin hade nog löst det hela.

Det jag tror jag behöver är lite nya mål i livet. Mitt stora mål idag får bli att diska, det är en lagom nivå känner jag, och det där jävla gymmet får jag väl besöka också.

4 kommentarer:

rb sa...

harre jistanens!

gött att du börjat blogga igen.

skrämmande med det färgglada dödsknarket i bakgrunden dock!

nu är jag avnjutit din senaste skrift skall jag återgå till att kika på FREESTYLE RAP alá 8mile!

(grindtimenow.com)

kram!

klantto sa...

Tycker att de där med träning är något du kan göra på xboxen. Kinect active bla bla...

tobbe sa...

vafan johan du uppdaterar dåligt..äre för att du är på gym1 hela tiden må tro?

Johan änna sa...

Jag tyckte att godiset i bakgrunden på något sett inte var helt okej, precis som jag liksom. Dessutom gillar jag och min diabetes godis, den måste ha sitt.

Jag körde en handfull bicepscurls med den kryssboxkontrollen i torsdags. Vet inte säkert, men tycker mig notera en liten bula på ena armen. Kan ju vara en förslitningsskada, får ta samma pass nästa månad också.

Haha, aa precis Tobbe, dålig teckning på gymmet för iphonen, och när jag kommer hem är jag alltför utpumpad för att orka blogga.