måndag 14 februari 2011

Labbråttta

Eftersom jag är måttligt road av mitt rullstolsberoende har jag finkammat det där Internet efter möjligheter att få något ingrepp gjort i ryggmärgen. Det verkar som om kineserna ligger rätt långt fram så kontaktat ett bolag som anordnar orimligt dyra resor dit över för att låta de göra ingrepp.




De amerikanska bolag jag hittat har inte kommit lika långt, samma sak här i Svergie, det verkar som om de inte riktigt har kommit längre än till några stackars gnagare i sin försök. Rötet, finns ju massa arbetslösa att labba på. och invandrare! Jag har mailat dem och tipsat om Janis adress, han är ju halvfinne och dessutom verksam i norge. Dock verkar det inte som om ingreppen ger så stora resultat. Men man kanske kan få något tillbaka, någon liten nervjävel liksom, kanske man kan känna om man behöv kissa eller såe. Hade vart lyx. Men om jag känner min kropp rätt så kommer den bara att hyra in några fantomsmärtor i en mjälte eller dylikt.

Det är stamceller som gäller!

3 kommentarer:

rb sa...

jani är i malaysia nu. perfekt läge att ge några hundringar till nån malayansk doktor för att testa lite grejer på den allsmäkigte jani bond.

tobbe sa...

Instämmer ,jani är perfekt att testa på! jag kan betala en 20a för det!

Johan änna sa...

Ookajj. Då har jag 20 spänn i ingreppskassan. Skall se om jag får tag på någon nmalaysiskneurokirurg, de lär ju har massvis. Märs är ju där i krokarna också, han får ställa upp om vi inte lyckas lokalisera Jani Bond.