söndag 13 mars 2011

Tillbaka på framsidan...


i regnet... Men det gör inte något. Känns lite bättre efter lägret. Det finns så många inspirerande individer här i världen. De tar sig för så mycket jag kände som otänkbart innan. Men jag måste ju komma tillbaka till min gamla, lite mer bittra framtoning, iaf om jag skall hålla mig på samma höga nivå som alla läsare vant sig vid. Så, klaga kan jag nog fortfarande lyckas med. Kan ju börja med lokaltrafiken här i staden. Tunnelbana hade vart fint. Men det kostar. Och vi lägger ju hellre pengar på en näve spårvagnar. Gärna italienska. Som inte fungerar. Iaf inte som utlovat. Då köper man ju gärna några till. Så att inte företaget går i graven. Det är skönt att det finns andra individer här i världen som inte är lika inspirerande!

2 kommentarer:

Majk sa...

Underhållande, tycker du ska göra inlägg oftare :)

N/S sa...

I ungern har dem svensktillverkade bussar och spårvagnarna är hundra ggr bättre än dem i gbg! Svårt att tro va?! :D