onsdag 17 augusti 2011

EXTRA! Victoria och Daniel väntar barn!

Oj, sjukt spännande. Men lite imponerande ändå. De har fattat hur man skaffar barn. Kungligt om inte annat. Hoho. Undrar förresten hur han kommer göra med pappaledigheten. Det undrade Ebba fånet Sydow ågså. Vi har så mycket gemensamt. En alldeles förträfflig liten mänska det där. Hoppas innerligt att inget dödligt inträffar henne.
Jag håller på att sätta i mig en såndär fin liten Findus-maträtt. Det står att den skall innehålla kyckling. Jag tycker det borde stå att den "kan innehålla spår av kyckling". Skit samma.

Träffade förresten en lite intressant individ när jag var på väg hem ifrån min kära psykoterapeut idag. Eller började prata med henne i väntrummet innan. Det visade sig att hon var ett medium. Arbetade dessutom tydligen som samtalsterapeut själv. Och gick själv i terapi. Intressant.
Blev lite inspirerad av det mötet. Prövade på att kontakta demonerna i en annan dimension, som hon bubblade om, när jag var halvväg upp för Aschebergsgata. Backen var kvar. Mjölksyran var kvar. Ingen av demonerna behagade peppa mig. Allt var som vanligt. Får ta det en annan gång. Kanske. Under bättre förutsättningar. Efter lite svamp typ.

Var på ett första "återbesök" på spinalenheten, på Sahlgrenska, för att träffa överläkare Ann-Katrin härom dagen. Drog igenom lite om hur det gick. En sak glömde jag dock nämna. Såklart. Något som inte ens var så jävla vasst redan innan. Och nej. Inte mina genitalier. Utan mitt minne. Det faktum att jag glömde ta upp det kan ju ses som ett litet kvitto på problemet. Tar det en annan dag helt enkelt.

1 kommentar:

rb sa...

denna nyhet har jag gått runt och skyltat med inne i femman länge, men vem trodde mig då ?! INGEN!

domedagsprofet kallade dem mig, tji fick dem!

mer newcastle-nyheter tack!

KRAM